Header Goodstore

< Terug naar klantenservice

Bestellen en betalen

Betaalmogelijkheden

Bij Goodstore kunt u altijd, gratis, veilig en eenvoudig een online betaling uitvoeren. Of u nu een zakelijke of particuliere aankoop doet, wij hebben altijd een geschikte betaalmethode.

Logo van betaalmethode iDealiDeal ✓ Gratis
Logo van betaalmethode CreditcardCreditcard ✓ Gratis
Logo van betaalmethode OverboekingOverboeking ✓ Gratis
Logo van betaalmethode Maestro CardMaestro Card ✓ Gratis
Logo van betaalmethode contant betalenContant betalen (alleen bij afhalen bestelling) ✓ Gratis
Logo van betaalmethode op rekening betalenOp rekening (alleen voor bedrijven) ✓ Gratis

Betalen met iDeal

Met iDeal kunt u binnen uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving zeer gemakkelijk een betaling uitvoeren. Dit is geheel kosteloos. U kunt hier gebruik van maken als u internetbankieren gebruikt bij een van de volgende banken; ABN AMRO, SNS, ING, Rabobank, ASN bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab en Bunq.

Betalen met creditcard

Met uw Mastercard of Visa creditcard kunt u eenvoudig en veilig afrekenen. En bij Goodstore is dit helemaal gratis.

Betalen met overboeking

Wanneer u kiest voor de overboeking dan kunt u de betaling via een handmatige bankoverschrijving doen. Vul hierbij altijd uw factuurnummer in bij de omschrijving.

Onze bankgegevens zijn:

  • Goodstore Netherlands B.V.
  • IBAN: NL84INGB0007003945
  • BIC: INGBNL2A

Betalen met Maestro Card

Maestro is de meest gebruikte debet kaart en een product van MasterCard. Het betaalde bedrag wordt direct op uw rekening verwerkt.

Betalen op rekening

Bedrijven kunnen op rekening betalen. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen van uw bestelling. U krijgt uw factuur gemaild en de goederen worden direct na uw bestelling verzonden.

Betalen op rekening is alleen mogelijk als het achtervoegsel van het emailadres correspondeert met de bedrijfsnaam. Heet uw bedrijf bijvoorbeeld MijnBedrijf dan kunt u op rekening betalen als u de bestelling plaatst met een e-mailadres als uwnaam@mijnbedrijf.nl.

Het is dus niet mogelijk om de betalen met emailadressen met achtervoegsels als mijnbedrijf@hotmail.com, mijnbedrijf@live.nl, mijnbedrijf@gmail.com en mijnbedrijf@athome.nl.

Contant betalen

Mocht u uw bestelling afhalen bij ons magazijn in Pijnacker, dan kunt u hier contant afrekenen. Houd er rekening mee dat u zo gepast mogelijk betaalt.

Betaling niet gelukt?

Geen paniek! Waar techniek is gaat dit in enkele gevallen wel eens mis. Bijvoorbeeld als uw internet verbinding wegvalt of als u per ongeluk uw browser afsluit. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen en afrekenen. Mocht het hierna nog niet lukken kunt u altijd contact met ons opnemen.

Terugbetaling

Als u een product geretourneerd heeft controleren wij deze zodra de bestelling bij ons is teruggekomen. U wordt vervolgens via e-mail op de hoogte gesteld over de terug storting van het betaalde bedrag.

Gebruik van deze website betekent dat je onze algemene voorwaarden accepteert.

Copyright 2018 Goodstore Netherlands B.V. Tel 070-3070400

kunstplantenwebwinkel.nl